zondag 4 februari 2024

Ds Joost Schelling

zondag 4 februari 2024

Op deze zondag werelddiaconaat kijken we naar 2 vrouwen die zich bewegen langs tekort en tegoed: Naomi en Ruth. Twee vrouwen die gedurende hun leven veel te verstouwen hebben gehad (verlies, rouw, honger, bestaansonzekerheid) en hoe zij hier vervolgens mee omgaan. In de dienst ontdekken we hoe in de keuzes van Ruth God zelf naar voren komt, en dat in een bijbelboek waar de naam van God nauwelijks klinkt. Hoe kunnen de levens van deze twee vrouwen ons vandaag de dag helpen bij de (moeilijke) keuzes die wij te maken hebben?

Ds. Joost Schelling
(Directeur bij VKB kerkrentmeesters te Dordrecht en voorzitter van Schuldhulpmaatje Nederland)

Onze zondagsbrief (WilopZondag) met daarin de orde van dienst vindt u door hier te klikken.