zaterdag 30 december 2023

zaterdag 30 december 2023
Locatie:
 Wilhelminakerk

Zaterdag 30 december is het weer de dag dat we elkaar mogen ontmoeten op de enige echte huiskamerdag van de Wilhelminakerk. De eerste huiskamerdag was in 2006 en bestond toen uit een programma met Risk in de ochtend en Catan in de middag. Daarna zijn er diverse groeiscenario’s geweest, tot en met hele schaaktoernooien en TV-verkiezing van de Dordtenaar van het jaar.

Dit jaar pakken we, na enkele Corona-stilte-jaren, de draad weer op. De hele dag is onze kerk de plaats waar we elkaar kunnen ontmoeten in een recreatieve setting. Dat betekent dat we er van alles kunnen doen, zoals breien, poffertjes bakken, sjoelen, muziek maken, voorlezen, klaverjassen, zingen, Rummicub of Catan spelen.
De dag begint in ieder geval met een echt Kolonisten van Catan-toernooi en eindigt met de “Preek van de Leek”. Daaromheen kunnen dus heel veel andere activiteiten worden ingevuld.
Bert Braanker is de huiskamer-coördinator. Hij bewaakt de overall-planning en zorgt de hele dag voor de nodige hapjes en drankjes.
Meld je bij hem aan om deze dag samen tot een succes te maken.