Regenboogviering 25 augustus 2024

Iedereen is van harte welkom!

Iedereen is van harte welkom: iedereen die zich thuis voelt bij de lhbtiqa+-gemeenschap, iedereen die niet omschreven wordt met deze letters, iedereen die zich
(nog) niet thuis voelt bij omschrijvingen, iedereen die zich vertrouwd voelt in de kerk, iedereen die met twijfel of scepsis over de drempel stapt, iedereen met pijn door uitsluiting.

Zondag 25 augustus hebben we een regenboogviering. Het wordt een feestelijke viering als dank voor het plezier en de schoonheid van verschillend zijn.

We zijn de eersten niet die zoeken naar hoe dat goed te doen, samenleven in diversiteit. Wat helpt zijn verhalen waarin we ons, ook als queer mensen, kunnen herkennen. In deze viering laten we ons inspireren door het verhaal van Jozef en zijn broers, en door het verhaal van een naamloze vrouw die meer dan het gewone doet om wat van waarde is niet verloren te laten gaan.

Iedereen is van harte welkom, deze dienst vormt een mooie opmaat naar Dordrecht Pride.

Blekersdijk 41 3311 LD Dordrecht
Ook via livestream te volgen: https://www.youtube.com/@wilhelminakerkdordrecht
In de kerk zijn voldoende mogelijkheden om zo te gaan zitten dat je niet zichtbaar bent op de stream.